کد خبر: ۹۴۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
تعداد بازدید: ۲۳۵
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

مخبر درگذشت مدیر جهادی اسماعیل احمدی را تسلیت گفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا،‌ محمد مخبر در پیامی درگذشت اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر محمد مخبر به شرح زیر است:

خبر تلخ درگذشت همکار دلسوز، صادق و مدیر جهادی و تلاشگر مرحوم اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تاثر فراوان شد. این بسیجی مخلص، اقدامات ارزشمندی در عرصه جهاد و خدمت‌رسانی به محرومین داشت و خدمات گسترده در مسئولیت‌های مختلف ارائه کرد.

اینجانب ضمن آرزوی شفای عاجل برای وزیر ورزش و جوانان و تمامی عزیزانی که در این سانحه دچار آسیب شدند، عروج شهادت‌گونه این مدیر خدوم کشور را تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: