کد خبر: ۹۴۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
تعداد بازدید: ۸۰۹
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی، کارگران را بازوان توانمند رشد و توسعه کشور دانست و گفت: اصلی ترین اولویت ما منابع انسانی شرکت است و سعی کرده ایم با ایجاد ظرفیت های بانکی و تامین مالی از وارد شدن خلل به حقوق و مزایای آنها جلوگیری کنیم.

حمیدیان: شروع عملیات اکتشافی و بهره‌برداری از 3 معدن جدید / تزریق سرمایه اساس بهره‌مندی از معادن منطقه استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، مجتبی حمیدیان، صبح روز گذشته به همراه معاونان خود در نشستی صمیمانه با کارگران شرکت دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای این نشست علی قاسمی، رئیس شورای کارگری ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت برای پرداخت به موقع حقوق و مزایا به بیان برخی مسائل و دغدغه‌های کارگری از جمله وضعیت شرکت در سرمایه‌گذاری‌ها، ارائه وام ها و پاداش ها اشاره کرد و خواستار تبیین این مسائل شد. در ادامه هر یک از کارگران، سوالات و دغدغه های خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند و توضیحات لازم را شنیدند.

حمیدیان در این نشست با تقدیر از تلاش کارگران به عنوان نیروهای ارزشمند حوزه های صنعتی و معدنی گفت: کارگران بازوی توانمند توسعه و رشد کشور هستند و بدون زحمات آن ها امکان دستیابی به رشد، توسعه، پیشرفت و جهش تولید وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در بنگاه اقتصادی باید بین حجم کار، نیروی کار و ظرفیت های موجود توازن برقرار باشد گفت: ما معتقدیم که اگر در چارچوب منطقی حرکت کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود. امروز با وجود تمامی محدودیت ها در تلاش هستیم که جامعه کارگری دچار آسیب نشود و از این مرحله بحرانی سربلند بیرون بیاییم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: