کد خبر: ۹۴۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۱
ساختمان جدید پلیس فرودگاه بین المللی کیش با حجم سرمایه گذاری بالغ بر110 میلیارد ریال امروز سه شنبه دوم اسفند به بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان جدید پلیس فرودگاه کیشبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزا کیش، ساختمان پلیس فرودگاه کیش که در زمینی به مساحت 4 هزار و 500 متر مربع و زیربنای 750 مترمربع در 2 طبقه بنا شده با حضور سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش، رضا شجیع مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، علیرضا ابراهیم پور سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری‌، برخی از مدیران سازمان و مسوولان محلی، فرماندهان، نیروهای نظامی و انتظامی به بهره برداری رسید.

سردار محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه های کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید پلیس فرودگاه کیش، گفت: ما این افتخار را داریم که در کنار سایر یگان های فراجا در صنعت فضانوردی و در راستای خدمتگزاری به مردم، بخشی از امنیت ترددهای هوایی و محوطه های فرودگاهی را بر عهده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پلیس فرودگاهی برای ایجاد امنیت، در 59 فرودگاه سطح کشور به انجام ماموریت و مسئولیت های محوله مشغول هستند و خداوند را شاکریم که امروز فرودگاه های جمهوری اسلامی ایران امن ترین فرودگاه های جهان هستند و همه امور در کمال ایمنی و امنیت انجام می شود.

سردار محسن عقیلی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با تلاش های همه مسئولان امنیتی در سطح فرودگاهی کشور، بستری امن برای مسافران، کارمندان فرودگاه و شرکت ها نیز فراهم شده است.

عقیلی عنوان کرد: فرودگاه کیش در زمره فرودگاه های پر تردد کشور، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است وتعامل میان بخشی قابل قبولی نیز برای خدمت رسانی به مردم در این فرودگاه وجود دارد.

وی از مسئولان جزیره به ویژه از رویکرد مثبت سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در اجرای طرح های مشابه، همچنین سرهنگ حاجی پور فرمانده پلیس فرودگاه کیش برای حفظ نظم و امنیت قدردانی کرد و گفت: بهره برداری از این ساختمان موجب تقویت سطح خدمتگزاری و منشا خیر و برکات خواهد بود.

عزت اله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش نیز در این مراسم، گفت: همزمان با توسعه پایانه جدید فرودگاه و باند فرودگاهی و با اهتمام ویژه مسولان سازمان منطقه آزاد کیش، ساخت این پروژه در بازه زمانی یک سال به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هسیتم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: