کد خبر: ۹۴۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۱۷۶
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از تولید و کاشت گل های فصلی با هدف زیباسازی منظر شهری و ایجاد شادابی و نشاط در فضای اجتماعی کیش در آستانه نوروز خبر داد.

كيش تبلوری از زیبایی های گل هاي اطلسي در آستانه نوروزبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نظرپور با تاکید بر این که شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش امسال با صرفه جویی در منابع مالی جهت خرید گل های فصلی؛ نسبت به تهیه بذر، کاشت و تولید گل های اطلسی اقدام کرده است، گفت: این اقدام مهم در راستای زیباسازی منظر شهری و ایجاد شادابی و نشاط در فضای اجتماعی کیش محقق شده است.

نظرپور، گفت: این شرکت با نظارت حداکثری، از آمادگی لازم جهت عرضه گل های اطلسی برای متقاضیان هتل ها و مراکز تجاری کیش برخوردار است.

وی به کاشت نخلچه ها در کنار درخت های نخل اشاره کرد و افزود: از هفته آینده با انتقال این نخلچه ها به گلدان ها و پس از پرورش با آب و هوای این منطقه نسبت به کاشت آنها در سطح جزیره کیش اقدام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: