کد خبر: ۹۴۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۵۷
سیستم اعلام و اطفاء حریق اسکله های بندر تجاری و مسافری کیش به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رونمایی شد.

رونمایی و آغاز به کار سیستم اطفاء حریق اسکله های بندر تجاری و مسافری کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سیستم اطفاء حریق اسکله های بندر تجاری و مسافری کیش امروز شنبه22 بهمن به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال رونمایی و آغاز به کار کرد.

سعید پورزادی در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از رونمایی و آغاز به کار سیستم اعلام و اطفا حریق در اسکله های بندر تجاری و مسافری کیش دستور خریداری ‌کشتی آتش خوار را صادر کرد.

عزت اله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش با اشاره به بهره برداری از این طرح، گفت: سیستم اطفا حریق اسلکه های بندری تجاری و مسافری کیش شامل ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال آب، نصب ۵۱ عدد شیر آتش نشانی در محوطه اسکله ها و انبارها، نصب ۲۱ عدد مانیتور پاشش آب و فوم در محوطه اسکله ها، نصب۷۰ جعبه آتش نشانی در انبارهای بندر کیش است.

محمدی همچنین افزود: ساخت مخزن 1400 متر مکعبی ذخیره آب آتش نشانی، نصب 194 عدد انواع شیر آلات صنعتی، سولهپمپخانه به همراه پمپ های تزریق آب الکتریکی و دیزل و جوکی پمپ و نصب دو عدد برج اطفاء حریق جهت پاشش آب و فوم و... در محوطه اسکله سوختی از دیگر موارد اجرا شده برای رونمایی از این طرح است.

وی در خصوص نحوه عملکرد سیستم اطفاء حریق بندر تجاری و مسافری کیش اظهار داشت: دکتورها پس از احساس حریق و یا فشاردادن دکمه اعلام حریق به صورت خودکار عمل می کند و همزمان به مرکز آتش نشانی نیز اعلام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: