کد خبر: ۹۴۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۲۲۱
عبدالناصر همتی، رئیس کل پیشین بانک مرکزی در توئیتی خطاب به دولت نوشت: ‏اینکه بالاخره تصمیم گرفتید ارز صادرات غیرنفتی را به بازار ثانویه (با اسم جدید) ببرید، میتواند یک قدم به جلو باشد. چرا تعلل کردید تا دلار به ۵۰ هزار تومان برسد؟ هزینه سیاست‌های غلط برای کشور و مردم، چه می‌شود؟ راه حل اساسی؛ تعامل با جهان، باز کردن گره توافق و کنترل نقدینگی است.

همتی خطاب به دولت: چرا در بردن ارز صادرات غیرنفتی به بازار ثانویه تعلل کردید تا دلار به ۵۰ هزار تومان برسد؟ / هزینه سیاست‌های غلط برای کشور و مردم، چه می‌شود؟به گزارش خبرداغ ، عبدالناصر همتی، رئیس کل پیشین بانک مرکزی در توئیتی خطاب به دولت نوشت: چرا تعلل کردید تا دلار به ۵۰ هزار تومان برسد؟

وی در توئیتی نوشت: ‏اینکه بالاخره تصمیم گرفتید ارز صادرات غیرنفتی را به بازار ثانویه (با اسم جدید) ببرید، میتواند یک قدم به جلو باشد.

چرا تعلل کردید تا دلار به ۵۰ هزار تومان برسد؟

هزینه سیاستهای غلط برای کشور و مردم، چه می شود؟

راه حل اساسی ؛ تعامل با جهان،باز کردن گره توافق و کنترل نقدینگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: