کد خبر: ۹۴۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید: ۲۴۴
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا از فردا (سه‌شنبه)، گفت: همه نیازهای ارزی خدماتی مردم در سامانه مبادله ارز و طلا تامین می‌شود.

آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا از ساعت ۱۱ فردا ۲ اسفند / رییس بانک مرکزی: تامین ارز کالاهای اساسی و تجهیزات پزشکی را با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان انجام می‌دهیم / تامین ارز ۶۸ قلم خدمات نیز انجام می‌شودرییس کل بانک مرکزی با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا از فردا (سه‌شنبه)، گفت: همه نیازهای ارزی خدماتی مردم در سامانه مبادله ارز و طلا تامین می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ، «محمدرضا فرزین» در یک برنامه تلویزیونی از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا از فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۱ خبر داد و اظهار داشت: تامین ارز کالاهای اساسی و تجهیزات پزشکی و سایر نیازها را با ارز ۲۸۵۰۰ تومان ادامه می‌دهیم.

وی افزود: ارز کالاهای اساسی را از محل فروش ارز حاصل از فروش نفت، میعانات گازی تامین خواهیم کرد.

رییس کل بانک مرکزی گفت: در مساله ارز خدماتی باید روش تامین متفاوت باشد و در بانک مرکزی تلاش کردیم ۶۸ قلم خدمات را شناسایی کنیم تا تامین ارز آن انجام شود.

فرزین بیان کرد: ارز خدماتی، ارزی است که به صورت اسکناس به متقاضیان داده می‌شود و شامل ارز مسافرتی، پزشکی، دانشجویی و موارد دیگر است که باید تامین شود و برای تامین آنها سامانه‌هایی دیده شده که مردم می‌توانند به آن مراجعه و نیازهای ارزی خود را اعلام و تامین کنند.

وی توضیح داد: مستندات ارائه شده توسط متقاضی در دستگاه مربوطه بررسی می‌شود و در صورت تایید ارز تایید شده توسط بانک مرکزی تامین می‌شود.

فرزین گفت: بانک مرکزی در شرایط کنونی تلاش می‌کند که از تمام آموزه‌ها و تجربه‌های گذشته کشور در حوزه ارزی استفاده کند و نوسانات را به حداقل برساند و ثبات را در کشور برقرار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: