کد خبر: ۹۴۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۶
هزاران کارگر عضو اتحادیه کارگری تونس در اعتراض به سیاست‌های دولت و اوضاع ناگوار اقتصادی در چندین استان این کشور تظاهرات کردند. این اعتراضات به سبب افزایش قیمت‌ها، کاهش قدرت خرید اقشار گسترده‌ای از تونسی‌ها در میان بحران شدید اقتصادی، افزایش بیکاری و عدم اجرای توافقات امضا شده توسط دولت و بازداشت‌های امنیتی برگزار شد.

هزاران تونسی در اعتراض به شرایط بد اقتصادی به خیابان آمدندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: هزاران تونسی در اعتراض به سیاست دولت این کشور و اوضاع ناگوار اقتصادی به خیابانها آمدند.

به گزارش اسکای نیوز، هزاران کارگر عضو اتحادیه کارگری تونس در اعتراض به سیاست‌های دولت و اوضاع ناگوار اقتصادی در چندین استان این کشور تظاهرات کردند.

این اعتراضات به سبب افزایش قیمت‌ها، کاهش قدرت خرید اقشار گسترده‌ای از تونسی‌ها در میان بحران شدید اقتصادی، افزایش بیکاری و عدم اجرای توافقات امضا شده توسط دولت و بازداشت‌های امنیتی برگزار شد.

برخی از معترضان قرص نانی در دست داشتند و به گرانی آن اشاره کردند.

این تظاهرات در شهرهای قیروان، القصرین، نابل، المنتستیر، بنزرت، مدنین، توزر و صفاقس برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: