کد خبر: ۹۴۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۸۱
مذاکره‌کننده ارشد روسیه در مذاکرات احیای برجام گفت که به نظر می‌رسد آمریکا و سه قدرت اروپایی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران «یک برنامه پنهان دارند».

نماینده روسیه در مذاکرات برجام: ظاهرا آمریکا و اروپا یک برنامه پنهان در مورد ایران دارندمذاکره‌کننده ارشد روسیه در مذاکرات احیای برجام گفت که به نظر می‌رسد آمریکا و سه قدرت اروپایی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران «یک برنامه پنهان دارند».

به گزارش خبرداغ ، میخائیل اولیانوف روز چهارشنبه ۲۶ بهمن در واکنش به موضع اخیر چین درباره برجام در توئیتی نوشت: «بدون شک چین به برجام پایبند است. پرسش این است که آمریکا و سه کشور اروپایی تا چه اندازه به احیای توافق هسته‌ای و حفظ پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای متعهد هستند».

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با بیان این‌که این موضوع «امروز یک علامت سوال بزرگ است»، این ادعا را مطرح کرد که «به نظر می‌رسد آنان [آمریکا و قدرت‌های اروپایی] یک برنامه پنهانی دارند».

اولیانوف توضیح بیشتری در این زمینه نداد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: