کد خبر: ۹۴۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۱۸۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جشنواره موسیقی فجر از 28 بهمن‌ماه آغاز می شود، گفت: در همه بخش‌های جشنواره فجر، استقبال بسیار خوب بوده حتی بهتر از سال‌های گذشته بود.

اسماعیلی: استقبال از جشنواره فجر بیشتر از سال‌های گذشته بودبه گزارش خبرداغ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره میزان استقبال از جشنواره فجر گفت: در همه بخش‌ها، استقبال بسیار خوب بوده حتی بهتر از سال‌های گذشته است.

وزیر ارشاد با بیان اینکه جشنواره موسیقی فجر از 28 بهمن‌ماه آغاز می شود، بیان کرد: بسیاری از خواننده‌های مشهور اجرا گذاشتند و ما هم از این فعالیت‌ها حمایت می‌کنیم.

اسماعیلی گفت: بنا داریم فعالیت های فرهنگی نظیر جشنواره تئاتر فجر پرنشاط و پرشور برگزار شود. استقبال از جشنواره تئاتر فجر به حدی زیاد بود که ملت برای تماشای تئاتر روی زمین نشسته بودند.

وی افزود: جشنواره فیلم فجر نیز با استقبال بسیاری روبرو بود و مردم برای تماشای فیلم‌های جشنواره فجر به سختی بلیط پیدا می‌کردند و صف‌های طولانی برای خرید بلیط تشکیل شده بود که نشان از نیاز مردم به این فضا دارد. 

وزیر ارشاد ضمن تاکید بر اینکه جامعه به شور و نشاط حاصل از جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی نیاز دارد، تصریح کرد: ما در حال تقویت فضای شور و نشاط در چارچوب قانون هستیم. تاکید می کنم دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب قانون از همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌کند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: