کد خبر: ۹۴۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۳
شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با برپایی دوغرفه در مسیر راهپیمایی روز 22بهمن ماه ، میزبان مردم عزیز پایتخت در این روز بود.

حضور افتخارآمیز مردم پایتخت در غرفه های شستا در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماهبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با برپایی دوغرفه در مسیر راهپیمایی روز 22بهمن ماه ، میزبان مردم عزیز پایتخت در این روز بود.

پذیرایی و برگزاری برنامه های شاد و مفرح ( جنگ شادی، گروه سرود، انواع مسابقات ، نقاشی کودکان ، گریم صورت ، موسیقی های حماسی و ….) از جمله برنامه های برگزار شده در این دو غرفه بود .

شایسته ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و شرکت های تابعه در دو غرفه ایجاد شده در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن ، به آحاد مردم عزیز و قدردان پایتخت، خدمت رسانی کردند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: