کد خبر: ۹۴۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۱۵۹
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر گفت: یک دسته از اعتراضات به دلیل مسائل روزمره مردم است؛ دولت باید برنامه ریزی درست تری داشته باشد و به مردم برسد. اما اعتراضاتی که می خواهد اصل انقلاب را زیر سؤال ببرد، نمی پذیریم؛ ملت ایران در برابر آنها ایستاده و ما هم می ایستیم.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر: امروز هم به «وحدت مردم» نیازمند هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جماران:نماینده ولی فقیه در هلال احمر با اشاره به اینکه یکی از ارکان انقلاب ما مسأله «وحدت مردم» بود، گفت: مسائل جزئی و اختلاف های سلیقه ای و حزبی هست و نمی شود منکر شد، ولی این اختلاف سلیقه ها نمی تواند با اصل مهم رکن بودن «وحدت امت» معارضه ای داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن در خصوص راهکار وفاق، آشتی و اتحاد ملی به خبرنگار جماران گفت: یکی از ارکان انقلاب ما مسأله «وحدت مردم» بود. این ماجرا بود که در طول ۴۴ سال ملت ایران توانست در عرصه های گوناگون پیروز شود. در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و همچنین عرصه های گوناگون این مسأله به کمک کشور آمد.

 

امروز هم ما به «وحدت مردم» نیازمند هستیم

نماینده ولی فقیه در هلال احمر با تأکید بر اینکه امروز هم ما به این مسأله نیازمند هستیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن دارد در عرصه های گوناگون به ملت ایران فشار وارد می کند، ما اگر بخواهیم به این «وحدت ملی» برسیم باید به اصل انقلاب توجه کنیم. اگر توانستیم این مسأله را بیشتر به مردم برسانیم که چرا انقلاب کرده ایم و هدف از انقلاب چه بوده و مردم را متوجه اصل انقلاب کنیم، در کنار همدیگر خواهند بود.

 

اختلاف سلیقه ها همه جای جهان هست / هیچ گاه حفظ کشور، وحدت ملی و اهداف بلندشان را قربانی چیزهای کوچک نمی کنند

وی ادامه داد: مسائل جزئی و اختلاف های سلیقه ای و حزبی هست و نمی شود منکر شد، ولی این اختلاف سلیقه ها نمی تواند با اصل مهم رکن بودن «وحدت امت» معارضه ای داشته باشد. یکی از مسائل مختلف این است که ما گمان می کنیم اختلاف نسبت به مسائل جزئی را باید بر سر انقلاب بریزیم؛ اختلاف سلیقه ها همه جای جهان هست اما هیچ گاه حفظ کشور، وحدت ملی و اهداف بلندشان را قربانی چیزهای کوچک نمی کنند. اگر توانستیم این کار را بکنیم به پیروزی خواهیم رسید.

 

دولت باید برنامه ریزی درست تری داشته باشد و به مردم برسد

معزی در پاسخ به سؤالی در خصوص راهکار افزایش امید مردم، اظهار داشت: یک دسته از اعتراضات به دلیل مسائل روزمره مردم است؛ دولت باید برنامه ریزی درست تری داشته باشد و به مردم برسد. اما اعتراضاتی که می خواهد اصل انقلاب را زیر سؤال ببرد، نمی پذیریم؛ ملت ایران در برابر آنها ایستاده و ما هم می ایستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: