کد خبر: ۹۴۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۲۴۷
سخنگوی ارشد سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تداوم تلاش‌ها برای ازسرگیری اجرای برجام، تصریح کرد که این اتحادیه روی جمع‌بندی مذاکرات متمرکز است. «پیتر استانو» این مطلب را در نشست خبری از بروکسل و در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره زمان ادعایی مرگ برجام پرسید، مطرح کرد.

اتحادیه اروپا: روی جمع‌بندی مذاکرات برجام متمرکز هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سخنگوی ارشد سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تداوم تلاش‌ها برای ازسرگیری اجرای برجام، تصریح کرد که این اتحادیه روی جمع‌بندی مذاکرات متمرکز است.

«پیتر استانو» این مطلب را در نشست خبری از بروکسل و در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره زمان ادعایی مرگ برجام پرسید، مطرح کرد. وی گفت: هدف ما این است که تمام تلاش ها را برای یافتن راه حلی به منظور اجرای صد درصدی این توافق انجام دهیم. بنابراین ما سعی می‌کنیم در این رابطه راه حلی پیدا کنیم.

سخنگوی جوسپ بورل خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را برای تکمیل مذاکراتی که به طور رسمی تکمیل نشده است، انجام خواهیم داد. ما روی نتیجه گیری مذاکرات با نگاه به احیای توافق هسته ای متمرکز هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
0
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
صهیونیسم ها کلاهک هسته ای ازمایش کردن و اقای گروسی مسیول دیموناست و ایا اقای گروسی دیمونا را بررسی می کند. ایا امریکا و انگلیس و فرانسه که حامی دیمونا هستند 20 میلیارد به سوریه و ترکیه کمک می کنند انسانیت که تمام شد حداقل مسیولیت کمک را می پذیرند. انچه نباید می شد اتفاق افتاد و زلزله سوریه و ترکیه حاصل ازمایش کلاهک هسته ای بود و بار دیگر هیروشیما رقم خورد و دیمونا تشعشعات هسته ای دارد و اقای امانو بقتل رسید و دارند کلاهک هسته ای در زمین منفجر می کنند. فردا اروپا را زیر آب می برند و گروسی چه جوابی دارد. فردا دیر است اطراف دیمونا باید تخلیه و کلاهک های هسته ای منتقل شوند.

پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
در ترکیه و سوریه زلزله رخ نداد و گروسی مسیول بررسی دیموناست. هشدارها داده شده بود و صهیونیسم ها کلاهک هسته ای در زمین امتحان کردند و به مسیبت کشورها می خندن و گروسی بجای بررسی دیمونا فرار کرده است .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: