کد خبر: ۹۴۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۵۹۶
فرمانده کل ارتش بحرین مدعی شد: «ما به رژیم ایران به علت تهدید و تروریسم مستمر علیه کشورهایمان در [حاشیه]خلیج [فارس]اعتماد نداریم.»

ادعای فرمانده کل ارتش بحرین: ایران باید «از سیاست‌های خصمانه خود» دست بردارد / انصارالله یمن طرح‌های تهران را اجرا می‌کنند / ما برای تمام گزینه‌ها در برخورد با ایران آماده هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «خلیفه بن احمد آل خلیفه» فرمانده کل ارتش بحرین در اظهاراتی به گزافه‌گویی علیه ایران پرداخت.

بنابر گزارشی که امروز (یکشنبه) در رسانه‌های بحرینی از جمله روزنامه «الوطن» منتشر شده، فرمانده کل ارتش بحرین مدعی شد: «ما به رژیم ایران به علت تهدید و تروریسم مستمر علیه کشورهایمان در [حاشیه] خلیج [فارس] اعتماد نداریم.»

خلیفه بن احمد در ادامه ضمن متهم کردن ایران به ناامن‌سازی و بی‌ثبات کردن منطقه، گفت که ایران باید «از سیاست‌های خصمانه خود» دست بردارد.

طبق این گزارش، او همچنین ادعا کرد: «شورای همکاری کشورهای عربی خلیج [فارس] قادر به برخورد با ایران به‌شیوه‌های مختلف هستند و ما برای تمام گزینه‌ها آماده‌ هستیم.»

فرمانده ارتش بحرین در ادامه در این خصوص به افتتاح مقر فرماندهی نظامی یکپارچه میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس اشاره کرد و آن را «بهترین گواه» در این زمینه قلمداد کرد.

او همچنین در بخش دیگری از سخنانش با تروریستی خواندن انصارالله یمن و متهم کردن آنها به «ویرانی منطقه»، مدعی شد که آن‌ها طرح‌های ایران را اجرا می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
0
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
نیروهای بحرینی به همراه عربستان سعودی، امارات، مصر، القاعده و داعش از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
همکاری بحرین جنایتکار با رژیم کودک کش صهیونیستی خیانت به مردم فلسطین و مسلمانان است.
شورای همکاری کشورهای عربی جنایتکار از سال 2015 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی در یمن بودن و هستند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
0
اسرائیل جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار انواع تسلیحات مورد نیاز داعش و سایر گروه های تروریستی را در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد ولی متاسفانه دینا فقط سکوت کرده است چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: