کد خبر: ۹۴۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۱۴۴
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز یکشنبه 16 بهمن، هوای هفت کلانشهر قابل قبول و یک کلانشهر برای گروه‌های حساس ناسالم است.

هوای ۷ کلانشهر قابل قبول/ هوای اهواز برای گروه های حساس ناسالم استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز یکشنبه 16 بهمن، هوای هفت کلانشهر قابل قبول و یک کلانشهر برای گروه‌های حساس ناسالم است.

به گزارش سازمان حفاظت محیط زیست، بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان، هوای اهواز با شاخص ۱۰۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین هوای کلانشهرهای تهران، تبریز، اصفهان ، کرج، مشهد ، شیراز و اراک به ترتیب با شاخص‌های ۸۰، ۶۵، ۷۴، ۶۰، ۸۴ ، ۶۵ و ۹۸ قابل قبول است.

شاخص آلایندگی هوا تا ۵۰ سبز و پاک، بین ۵۱ تا ۱۰۰ زرد و قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ قرمز و ناسالم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بنفش و بسیار ناسالم، بیشتر از ۳۰۰ قهوه‌ای خطرناک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: