کد خبر: ۹۴۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
تعداد بازدید: ۱۵۱
محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: با توجه به ایراداتی که شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه‌گانه وارد دانسته است و پافشاری مجلس بر مصوبه خود به احتمال قوی این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد رفت و سرانجام آن بستگی به نظر مجمع خواهد داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: با توجه به ایراداتی که شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه‌گانه وارد دانسته است و پافشاری مجلس بر مصوبه خود به احتمال قوی این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد رفت و سرانجام آن بستگی به نظر مجمع خواهد داشت.

محمدصالح جوکار با اشاره به آخرین وضعیت طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر دستگاه ها، بیان کرد: تاکنون طرح شفافیت قوای سه گانه چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان رفت و آمد داشته است. یک سری ایراداتی را شورای نگهبان به این طرح وارد دانسته است. در آخرین نوبت مجلس بر نظر خود پیرامون این طرح پافشاری کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: برای آخرین بار این موضوع در جلسه هفته جاری کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی خواهد شد و به احتمال قوی با پافشاری مجلس موارد مورد اختلاف به مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد رفت.

نماینده مردم یزد در مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال جاری این طرح به سرانجام خواهد رسید، بیان کرد: اگر در جلسه کمیسیون موارد اختلافی مرتفع شود، شفافیت قوای سه گانه به زودی به سرانجام خواهد رسید، اما اگر به مجمع تشخیص برود بستگی به نظر مجمع دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: