کد خبر: ۹۴۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۱۴۹
از دیروز تا امروز ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۷۵۶ نفر رسید. در این مدت یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۶ بهمن ۱۴۰۱: فوت یک نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۹۳ بیمار جدیدبه گزارش خبرداغ ، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین وضعیت کرونا در کشور را اعلام کرد.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۶۵۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۲۲۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۳۱۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۹۳ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۷۵۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۷ هزار و ۸۲۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۲۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۶۷ هزار و ۶۸۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: