کد خبر: ۹۴۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۵
مدرسه ۹ کلاسه صنایع مس شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر راین افتتاح شد.

افتتاح مدرسه ۹ کلاسه صنایع مس شهید باهنر در شهر راینبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، در آیین افتتاح این آموزشگاه که سیزدهمین مدرسه از مدارس “کرمان دانا”ست، علینقی پور،رئیس هیئت مدیره مس باهنر با تبریک اعیاد ماه رجب و ایام الله دهه فجر، همزمانی این مراسم با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سی وچهارمین سال فعالیت شرکت را گرامیداشت و افزود: در جامعه اسلامی که ظرفیتهای بسیاری برای رشد و تعالی دارد، همگان باید خدمتگزار باشند.
وی این مدرسه را هدیه کارگران پر تلاش صنایع مس شهید باهنر به اهالی خونگرم و سخت‌کوش راین بویژه جوانان و نوجوانان آینده‌ساز این دیار دانست و گفت: آموزش و پرورش نقشی موثر در تربیت نسلی کارآمد برای آینده کشور دارد .
در این مراسم نمادین که بطور همزمان از ۱۱۰۰ مدرسه با بیش از ۵۰۰۰ کلاس در جای جای میهن اسلامی بهره برداری شد علاوه بر مسئولان کشوری، علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، رضا هدایتی، مدیرکل نوسازی مدارس استان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان، سید مهدی طبیب‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی وتنی چند از مسولان محلی نیز در محل این مدرسه در شهر راین حضور یافتند و ضمن تشریح اقدامات انجام شده با اهدا لوح از تلاش های صنایع مس شهید باهنر نیز تقدیر کردند.
گفتنی است مدرسه ۹ کلاسه صنایع مس شهید باهنر در راین با ۸۱۸ مترمربع زیربنای آموزشی در زمینی به مساحت ۴هزار مترمربع با حصاری به طول ۳۲۰ متر و اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال با همکاری مس باهنر ، اتاق بازرگانی و اداره نوسازی مدارس احداث شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: