کد خبر: ۹۴۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
تعداد بازدید: ۱۷۰
وزارت خزانه داری آمریکا شامگاه جمعه تحریم‌های جدیدی را علیه ایران و در ارتباط با برنامه پهپادی اعمال کرد. در تحریم جدید آمریکا، هشت مقام هیئت مدیره شرکت پرآور پارس در لیست تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفته‌اند. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا همچنین دو شناور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به نام‌های مکران و ناوچه دنا را به عنوان اموالی که دولت ایران در آن ذینفع بوده، شناسایی کرده است.

آمریکا ۸ نفر از مدیران یک شرکت ایرانی را تحریم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: وزارت خزانه داری آمریکا شامگاه جمعه تحریم‌های جدیدی را علیه ایران و در ارتباط با برنامه پهپادی اعمال کرد.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، هشت مقام شرکت «پرآور پارس» را که پیشتر نیز این شرکت در لیست تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپه به دلیل تولید پهپادهای شاهد قرار داشته، تحریم کرده است.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا همچنین دو شناور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به نام‌های مکران و ناوچه دنا را به عنوان اموالی که دولت ایران در آن ذینفع بوده،‌ شناسایی کرده است.

«برایان نلسون» معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی مدعی شد: «نهادهای ایرانی همچنان به تولید پهپاد برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ایران می‌پردازند. به طور گسترده‌تر، ایران در حال تامین پهپاد برای عملیات تهاجمی روسیه در هدف قرار داد زیرساخت‌های حیاین اوکراین است».

این مقام آمریکا در ادامه اظهاراتش گفت: «آمریکا همچنان به هدف قرار دادن تمام عناصر برنامه پهپادی ایران ادامه خواهد داد».

در تحریم جدید آمریکا، هشت مقام هیئت مدیره شرکت پرآور پارس در لیست تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفته‌اند.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که کشتی مکران که به عملیات دریانوری می‌پردازد و قابلیت‌های پرتاب پهپاد را دارد، در حال حاضر ماموریت بین‌المللی انجام می‌دهد. ناوچه دنا نیز کشتی مکران را در این ماموریت‌ها همراهی می‌کند.

مکران و دنا به عنوان دارایی‌هایی شناسایی شدند که دولت ایران در آنها ذینفع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
0
0
کشورهای غربی در بیانیه مشترک خود از ایران خواستند به تعهدات هسته ای خود پایبند باشد
در پاسخ به سران بی ادب کشورهای غربی جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی
و این در حالی است که کشورهای غربی جنایتکار از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام و هم لغو تحریم های غیر قانونی عمل نکردند چرا؟
اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است چرا؟

آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان درباره برنامه هسته‌ای ایران، متهم هستند، نه مدعی
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 2015 تاکنون توافق هسته ای و برجام را نقض کردند.
مذاکره ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است آمریکا و کشورهای اروپایی حق صلاحیت مذاکره در باره سلاح هسته ای ندارند چون به خاطر که خودشان سلاح هسته ای و انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه در اختیار دارند پس مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: