کد خبر: ۹۴۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۳۸
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم اساس این انقلاب هستند گفت: انقلاب اسلامی بدون حضور مردم هیچ معنایی ندارد و اسلامی نیست و استقلال آزادی و عدالت اهدافی است که ما به دنبال آن هستیم.

قالیباف: انقلاب اسلامی بدون حضور مردم هیچ معنایی ندارد و اسلامی نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس صبح امروز چهارشنبه 12 بهمن در مراسم بزرگداشت دهه فجر ضمن تبریک ایام دهه فجر و ماه مبارک رجب اظهار کرد: به روح پر فتوح همه شهدا، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافعین حرم و سیدالشهدای مدافعین حرم شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای امنیت و همه شهدایی که جان خودشان را تقدیم اسلام و ایران عزیز کردند تا ما در سایه آن امنیت داشته باشیم، درود می‌رستم.

وی افزود: به روح پر فتوح اماممان، امامی که جز برای خدا کلامی نگفت و جز در راه خدا گامی بر نداشت درود می فرستیم. امامی که در مظلومیت دین و معنویت چه در جهان اسلام و چه سیطره این کره خاکی. این مرد الهی از درون حوزه های علمیه با تکیه بر خداوند بزرگ و تکیه بر مردم عزیز ایران اسلامی و با باور و اراده مستحکمی که داشتند، قیام کردند و پا میدان گذاشتند و اسلام را از کنج حجره ها بیرون آورد و این کشور را از چنگ استبداد آزاد کند.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد: عزت امروز مسلمین و احیای مجدد اسلام مدیون امام و شهدا است و در حقیقت امروز در جوار امام و شهدای انقلاب اسلامی اینجا جمع شده ایم و در دوازدهم بهمن برای اینکه با راه امام و شهدا و رهبر انقلاب در جهت خدمتگذاری به مردم بیعت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: