کد خبر: ۹۴۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۱
رئیس اداره آرد و غله کیش گفت: از ابتدای سال تا پایان دی امسال، هشت واحد نانوایی متخلف به دلیل کم فروشی در کیش پلمب شدند.

هشدار رئیس اداره آرد و غله کیش به کم‌فروشی نانوایی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید ایوب نبی زاده گفت: بازدید های مستمر از تعداد 1327 مورد نانوایی جزیره بازدید شد که در نتیجه آن، 8 واحد به علت تداوم تخلفاتی هم‌چون گران‌فروشی و کم‌فرورشی به صورت موقت تعطیل شدند.

رییس اداره غله کیش، گفت: به منظور ارتقای کیفیت نان تولیدیدر همین مدت از 986 مورد نانوایی‌های این جزیره نمونه‌برداری شد.

وی اظهار داشت:این نمونه برداری‌ها در زمینه آرد و خمیر، درصد سبوس گیری، بلانکت، جوش شیرین و رطوبت نان‌های تولیدی اخذ شده‌است.

نبی زاده با اشاره به 51 مورد شکایت ثبت شده در سامانه 124، بیشترین تخلفات نانوایی‌ها در کیش را کم فروشی و برخورد نامناسب با مشتریان عنوان کرد و گفت: وزن چانه استاندارد نان سنگک 600 گرم، لواش 160 گرم، بربری 425گرم و تافتون 205 گرم است و نانوایی ها ملزم به رعایت آن هستند.

وی تاکید کرد: کیشوندان و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی نانوایی ها، می توانند مراتب را با شماره 124 اطلاع دهند.

جزیره کیش دارای ۲7 واحد سنتی نانوایی که شامل 8 واحد بربری، 7 واحد سنگک و 10 واحد لواش و ۲ واحد تافتون و 4 واحد تولید نان فانتزی است و حدود 150 نفر در این نانواییها مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: