کد خبر: ۹۴۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
تعداد بازدید: ۹۶
دربی شمال کشور، تقابل دو گلر سابق تیم فوتبال پرسپولیس نیز خواهد بود.

دوئل ۲ پرسپولیسی در دربی شمالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: علیرضا حقیقی این فصل ۵ کلین شیت برای تیمش ثبت کرده و در مجموع عملکرد خوبی در درون دروازه نساجی داشته است. او این هفته در یکی از حساسترین بازیهای این فصل نساجی به مصاف ملوان خواهد رفت تا در دربی شمال، از دروازه ببرهای مازندران محافظت کند.

نکته جالب اینکه گلر تیم حریف، ایمان صادقی است که همچون علیرضا حقیقی سابقه بازی در پرسپولیس را دارد. البته صادقی تنها یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت اما حقیقی برای سالهای طولانی در دروازه سرخپوشان قرار گرفت و سالهای درخشانی را با این تیم سپری کرد. به هر حال تقابل آنها در دربی نساجی - ملوان، جدال جذابی خواهد بود.

حقیقی و صادقی، هر دو ۵ کلین شیت در این فصل داشته‌اند و حالا در صورتی که گلر نساجی بتواند از دروازه تیمش محافظت کند و مهاجمان این تیم دروازه صادقی را باز کنند، او از همتای ملوانی‌اش عبور می‌کند.

علیرضا حقیقی با کلین شیت در این بازی به رکورد حبیب فرعباسی خواهد رسید و در ادامه فرصت این را خواهد داشت تا به جمع ۵ گلر برتر این فصل نیز صعود کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: