کد خبر: ۹۴۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۵۹۶
نماینده مردم بافق و مهریزی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پرداخت حقوق معلمان گفت: از رئیس جمهور می خواهم با این شرایط این ماه حقوق وزیر آموزش و پرورش را پرداخت نکند.

«تذکر شفاهی» نماینده مجلس به رئیسی/ برخی معلمان ۸ ماه است، حقوق نگرفته‌اند / حقوق این ماه وزیر آموزش و پرورش هم پرداخت نشودبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر : محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: از رئیس جمهور درخواست می کنم که این ماه حقوق وزیر آموزش و پرورش پرداخت نشود تا متوجه شود معلمانی که حقوق دریافت نمی کنند، چه وضعیتی دارند.

وی افزود: برخی از معلمان ۸ ماه است که حقوق نگرفته اند و متأسفانه وزیر آموزش و پرورش توجهی به این مسئله ندارد.

نماینده مردم بافق ومهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها شاهدیم برخی از کشورهای اروپایی قرآن را آتش می زنند و باید بدانند با این کار عملاً خود و کشورشان را آتش زده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: