کد خبر: ۹۴۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۶
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با رهبری دو امام حکیم، فرزانه و مقتدر ملت ایران را در سایه وحدت کلمه از ذلت و خواری به اوج عزت و اقتدار رسانید.

نیکزاد: انقلاب اسلامی ملت ایران را از ذلت به اوج عزت و اقتدار رساندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس،  علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز 9 بهمن در نطق پیش از دستور خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه فجر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود. این انقلاب شکوهمند با رهبری دو امام حکیم، فرزانه و مقتدر ملت ایران را در سایه وحدت کلمه از ذلت و خواری به اوج عزت و اقتدار رسانید و جا دارد خدای متعال را بابت این نعمت بزرگ شاکر باشیم. شکر این نعمت بزرگ در حفظ اصول و ارزش های اصیلی و انقلابی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حکمرانی برآمده از انقلاب اسلامی یک الگوی بی بدیل است، تصریح کرد: مردم سالاری دینی، سازوکاری کامل تر و حقیقی تر از دموکراسی لیبرالیستی است و انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته ثابت کرده است که بدون وابستگی به شرق و غرب نه تنها می توان در برابر ابهت پوشالی استکبار ایستادگی کرد بلکه می توان بسیاری از قله ها را فتح کرد و در مسیر سایر قله ها با شتاب و سرعت در حرکت بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: