کد خبر: ۹۴۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
تعداد بازدید: ۲۸۸
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۱ روز معادل ۶۱ درصد روزهای امسال، مرگ و میر کرونایی تک رقمی و صفر بوده است.

وزیر بهداشت: موج هشتم کرونا در کشور رو به کاهش استبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۱ روز معادل ۶۱ درصد روزهای امسال، مرگ و میر کرونایی تک رقمی و صفر بوده است.

 بهرام عین‌اللهی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 191 روز معادل 61 درصد روزهای امسال، مرگ و میر کرونایی تک رقمی و صفر بوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از 191 روز مرگ و میر تک رقمی کرونایی، 29 روز از جمله امروز مرگ و میر صفر بوده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای کنترل ویروس کرونا در کشور، افزود: در دو ماه قبل نگران موج هشتم کرونا بودیم و در این راستا در بخش های مختلف و مبادی مرزی اقدامات لازم را انجام دادیم. در حال حاضر نیز به طور تقریبی موج هشتم کرونا در کشور رو به کاهش هست و این یک خبر خوش برای هموطنان عزیز است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با اشاره به بازدید از بیمارستان‌های میاندوآب و بخش های مختلف آنها، گفت: میاندوآب به دلیل اینکه در پنج راه قرار گرفته، حالت شاهراه دارد و باید خدمات پزشکی به صورت ویژه دیده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: