کد خبر: ۹۴۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۲۸
فرمانده کل نیروی انتظامی درباره نصب دوربین روی لباس پلیس اظهار کرد: اقدامات ویژه‌ای در این رابطه در دستور کار است. وی بیان کرد: استفاده از دوربین‌های مداربسته یکی از ابعاد هوشمندسازی است و این هدف در ابعاد تجهیزات، انسانی و ساختار سازمانی محقق می‌شود.

بسردار رادان: اقدامات ویژه‌ای برای نصب دوربین بر لباس پلیس در دستور کار استه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت همه مردم و عبور از آن، خط قرمز پلیس است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این خصوص جایگاه ویژه‌ای دارند.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان عصر سه‌شنبه در مشهد اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام نوروز و بحث سفرهای نوروزی، ایمنی راه، حفظ جان مردم و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در دستور کار پلیس است و قرارگاهی در این خصوص در تهران تشکیل‌شده و به‌زودی در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی درباره نصب دوربین روی لباس پلیس نیز اظهار کرد: اقدامات ویژه‌ای در این رابطه در دستور کار است.

سردار رادان بیان کرد: استفاده از دوربین‌های مداربسته یکی از ابعاد هوشمندسازی است و این هدف در ابعاد تجهیزات، انسانی و ساختار سازمانی محقق می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به مشهد، پروژه هوشمند فرماندهی و کنترل پلیس‌راه و همچنین شبکه زیرساختی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات سامانه‌های هوشمند فرماندهی انتظامی خراسان رضوی را در مشهد افتتاح کرد.

سردار رادان در خصوص این پروژه نیز گفت: این شبکه ساختاری پلیس هوشمند باید در تمامی پلیس‌های تخصصی استان خراسان رضوی توسعه یابد و مشهد مقدس اولین پایگاه توسعه پلیس هوشمند در کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: