کد خبر: ۹۴۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۲
رئیس قوه قضاییه در دیدار با فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.

توصیه رئیس قوه قضائیه به سردار رادان: برخورد مدبرانه نیرو‌های فراجا با مردم در افزایش رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی داردرئیس قوه قضاییه در دیدار با فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز یکشنبه (۲۵ دی) با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس دستگاه قضا با وی دیدار کرد.

رئیس قوه قضاییه در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در ایفای این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد و اظهارداشت: دستگاه قضایی آمادگی کامل برای کمک به مجموعه انتظامی کشور در راستای عمل به مسئولیت‌های قانونی و تحکیم امنیت و آسایش مردم بهبود خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

رئیس دستگاه قضا، نیروی انتظامی را از مهم‌ترین ضابطان قوه قضاییه عنوان کرد که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارند و در همین رابطه تصریح کرد: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه‌ نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.

همچنین در این دیدار، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور ضمن بیان گزارشی از آخرین وضعیت نیروی انتظامی کشور، توضیحاتی درباره برنامه‌ها و اهداف این مجموعه در دوره جدید ارائه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: