کد خبر: ۹۴۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
تعداد بازدید: ۲۰۷
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور با نفوذ توده هوای سرد و گسترش سرمای هوا، صبح امروز (۴ بهمن) تعداد شهر‌ها و ایستگاه‌های هواشناسی با دمای زیر صفر به حدود ۴۲۰ شهر رسید.

دمای ۴۲۰ شهر و ایستگاه هواشناسی منفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، صبح امروز ( ۴ بهمن) تعداد شهرها و ایستگاه‌های هواشناسی با دمای زیر صفر به حدود ۴۲۰ شهر رسید.

 بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور با نفوذ توده هوای سرد و گسترش سرمای هوا، صبح امروز ( ۴ بهمن) تعداد شهرها و ایستگاه‌های هواشناسی با دمای زیر صفر به حدود ۴۲۰ شهر رسید.

در این بین «سراب» در آذربایجان شرقی با دمای ۲۵.۶- درجه سلسیوس سردترین شهر و پس از آن «خیرآباد» در زنجان با دمای ۱۹.۶- و «بابارشانی» در کردستان با دمای ۱۸.۷- در رده‌های بعدی سردترین شهرهای کشور قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، روز گذشته ( ۳ بهمن) نیز سراب در آذربایجان‌شرقی با دمای ۲۵- درجه سلسیوس سردترین شهر طی ۲۴ ساعت اعلام شد. این شرایط در حالی است که امروز صبح نیز سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در غالب نقاط کشور و ماندگاری هوای سرد تا آخر هفته خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: