کد خبر: ۹۴۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۲۷۸
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به همراه جمعی از مسئولان منطقه و چارک، از ترمینال مسافری بندر چارک بازدید کرد و از ارتقای کیفیت خدمات ترمینال مسافری این منطقه خبر داد.

سعید پورزادی خبر داد: بهبود کیفیت خدمات ترمینال مسافری بندر چارکبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از این بندر، از نهایی شدن زیرساخت فیبر نوری این بندر، افزایش گیت های بندر از سه گیت به شش گیت و همچنین افزایش سرعت پذیرش خودرو از دو دقیقه سه خودرو به یک دقیقه سه خودرو از طریق استقرار نرم افزار پلاک خوان خودرو خبر داد. 

عضو هیأت مدیره سازمان ابراز امیدواری کرد: با ایجاد این ساختارها شاهد بهبود کیفیت خدمات به مسافران نوروزی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خواهیم بود و خدمت رسانی به مسافران نوروزی با سرعت و کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: