کد خبر: ۹۴۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۱۲۳
ستاره فرانسوی رئال مادرید پیشنهاد پیوستن به کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر را نپذیرفته است.

بنزما هم پیشنهاد النصر را رد کرد!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، طبق گزارش فوت مرکاتو، کریم بنزما علیرغم فشار باشگاه النصر عربستان سعودی با تمدید قرارداد جدید در رئال مادرید موافقت کرده است.

النصر در حال حاضر کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفته و به نظر می‌رسد به دنبال انجام حرکت‌های بلندپروازانه‌تر در بازار نقل و انتقالات است، زیرا اخیراً با پیشنهادهایی مانند سرخیو راموس، مدافع میانی پاری سن ژرمن، سرخیو بوسکتس هافبک بارسلونا و هم تیمی بنزما در رئال مادرید یعنی لوکا مودریچ مرتبط شده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که هرگونه تلاش برای جذب بنزما بیهوده خواهد بود. برنده توپ طلای 2022 از زمانی که در سال 2009 از لیون به رئال مادرید پیوست، بنا بر گزارش‌ها قصد دارد به کار خود با قهرمان فعلی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا پایان دهد.

با این حساب، این بازیکن 35 ساله قرار است قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کند تا او را تا تابستان 2024 در سانتیاگو برنابئو نگه دارد. فوت مرکاتو گزارش می‌دهد که شرایط قبلاً توافق شده است و این خبر باید خیلی زود رسمی شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: