کد خبر: ۹۴۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۱۲۱
سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: تمام کارمندان ادارات این استان فردا ۲۵ دی ماه دور کار هستند.

همه کارمندان این استان فردا دور کار شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: تمام کارمندان ادارات این استان فردا ۲۵ دی ماه دور کار هستند.

 

این در حالی است که ساعتی پیش کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز دورکاری ۵۰ درصد کارمندان این استان را اعلام کرده بود.

احمد افضلی شنبه شب پس از پایان جلسه کمیته اضطرار استان البرز اعلام کرد: بر این اساس مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل بوده و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی و غیر دولتی به صورت غیرحضوری است و تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

 

 

وی بیان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود.

افضلی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند.

 

 

به گفته وی، یک سوم تعداد شعب هر بانک به عنوان شعب منتخب در استان البرز نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌کنند.

افضلی تاکید کرد: خاموش بودن تمام سیستم های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی و همچنین مجتمع‌های خدماتی از جمله مجتمع‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی، تصمیم گیری در خصوص تعطیلی یا فعالیت مجتمع های قضائی دادگستری کل استان البرز و نیز سازمان قضائی نیروهای مسلح از سوی رئیس کل دادگستری استان، رعایت مصرف انرژی از سوی صنوف و همچنین اجرای دستورالعمل شرکت گاز استان البرز در خصوص قطع گاز آن دسته از بخش‌های مشمول این ابلاغ از دیگر مصوبات این نشست بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: