کد خبر: ۹۴۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۱۶۰
باشگاه چلسی بعد از ژائو فلیکس تصمیم دارد به فعالیت در نقل و انتقالات ادامه بدهد.

12 ژانویه: اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، باشگاه چلسی روز گذشته انتقال قرضی ژائو فلیکس از اتلتیکومادرید تا پایان فصل را به صورت رسمی تأیید کرد.

با این وجود این بازیکن تنها خرید چلسی نخواهد بود و فعالیت آن‌ها ادامه دارد. در همین راستا مارکوس تورام، بازیکن تیم ملی فرانسه در جام جهانی قطر هدف جدید شیرهای لندنی است.

آخرین اخبار و شایعات امروز -12 ژانویه- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* اوبامیانگ به دلیل قوانین فیفا نمی تواند برای هیچ باشگاه دیگری به جز بارسلونا و چلسی بازی کند. بارسا از بازگرداندن اوبا حمایت میکند اما فقط در صورتی که این انتقال 100٪ رایگان باشد، شرایط دستمزد متفاوت و تنها در صورتی که ممفیس دپای برود، این انتقال رخ می‌دهد.


* فرهاد مشیری مالک اورتون در نامه ای به هواداران این تیم از فرانک لمپارد حمایت کرده و به او اعتماد دارد.


* پائولو مالدینی مدیر باشگاه میلان: «قرارداد جدید اسماعیل بناصر را در 24 تا 36 ساعت آینده تکمیل خواهیم کرد. ما در حال مذاکره برای تمدید قرارداد لیائو هستیم. ما سعی خواهیم کرد آن را هرچه سریع‌تر انجام دهیم، به نظر می رسد که او هم می‌خواهد بماند.»


* واتزکه، مدیرعامل بورسیا دورتموند درباره قرارداد موکوکو که در ژوئن منقضی می‌شود: «اگر ایده‌های هر دو طرف در یک راستا نباشد ، یوسف با ما ادامه نخواهد داد. این مرحله نهایی است. این ممکن است اتفاق بیفتد. اما... البته، ما امیدواریم که موکوکو با ما ادامه دهد.


* قرارداد ژائو فلیکس برنامه های چلسی را تغییر نخواهد داد زیرا مذاکرات برای مارکوس تورام همانطور که هفته پیش فاش شد و همچنین اهداف دیگر در پست های مختلف ادامه خواهد یافت. قرارداد کریستوفر انکونکو نیز 100 درصد برای ماه ژوئن بسته شده و میتوان آن را بازیکن چلسی نامید.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: