کد خبر: ۹۴۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۱۳۶
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ارائه تمام خدمات آموزشی و تربیتی مدارس خراسان جنوبی در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه غیرحضوری شد.

مدارس این استان ۲ روز تعطیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ارائه تمام خدمات آموزشی و تربیتی مدارس خراسان جنوبی در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه غیرحضوری شد.

 

 

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی استان، فعالیت اداره کل آموزش و پرورش استان و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، در روز چهارشنبه ۲۱ و پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه به صورت دورکاری بوده و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس در سطح استان به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم در شهرستان‌ها و مناطق به قوت خود باقی است و رأس ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

 

 

وی ادامه داد: سایر امتحانات داخلی در شهرستان‌ها و مناطق همچنین سایر امتحانات داخلی در شهرستان‌ها و مناطق با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: