کد خبر: ۹۴۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۱۳۰
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید روسیه در تهران با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک تهران و مسکو، بر ضرورت شکل‌گیری و تقویت همکاری‌های راهبردی اقتصادی ایران و روسیه تأکید کرد.

رییسی: روابط تهران و مسکو راهبردی استبه گزارش خبرداغ ، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید روسیه در تهران با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک تهران و مسکو، بر ضرورت شکل‌گیری و تقویت همکاری‌های راهبردی اقتصادی ایران و روسیه تأکید کرد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین دریافت استوارنامه «آلکسی ددوف» سفیر جدید فدراسیون روسیه روابط تهران - مسکو را راهبردی توصیف و تاکید کرد: ایران و روسیه زمینه‌های خوبی برای همکاری در عرصه دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دارند.

رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک دو کشور، بر ضرورت شکل‌گیری و تقویت همکاری‌های راهبردی اقتصادی ایران و روسیه نیز تاکید کرد.

«آلکسی ددوف» سفیر جدید فدراسیون روسیه نیز در این مراسم افزایش مستمر همکاری‌های همه‌جانبه اقتصادی را از اولویت‌های برنامه کاری خود بیان کرد و افزود: همکاری‌های راهبردی اقتصادی بین ایران و روسیه موجب ناامیدی کشورهای غربی از سیاست تحریم شده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: