کد خبر: ۹۴۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
تعداد بازدید: ۱۹۸
محمدمهدی کرمی و سید محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه سیدروح‌الله عجمیان شد، صبح امروز ۱۷ دی ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند.

حکم اعدام ۲ تن از عوامل شهادت شهید عجمیان اجرا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان : محمدمهدی کرمی و سید محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه سیدروح‌الله عجمیان شد، صبح امروز ۱۷ دی ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند.

احکام اولیه این پرونده در تاریخ ۱۳ آذر و پس از برگزاری جلسات دادگاه و ختم رسیدگی از سوی دادگاه، صادر شده بود.

بر اساس احکامِ صادرشده اولیه، محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، به اتهام افساد فی‌الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مامورین حافظ امنیت و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت سید روح الله عجمیان شد به اعدام محکوم شدند.

احکام صادره پس از اعتراض متهمان در دیوان عالی کشور مورد بررسی مجدد قرار گرفت و رای دیوان عالی کشور بعد از بررسی دقیق پرونده درخصوص فرجام‌خواهی متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان صادر شد.

با توجه به قرائن و مستندات موجود در پرونده، دیوان عالی کشور، فرجام‌خواهی محکومان محمدمهدی کرمی و محمد حسینی را وارد و موجه تشخیص نداد و حکم صادره از دادگاه را به استناد بند الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری تایید کرد.

بر همین اساس و پس از طی تمام مراحل قانونی و تایید رای از سوی دیوان عالی کشور، حکم اعدام محکومان محمدمهدی کرمی و سید محمد حسینی صبح امروز اجرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: