کد خبر: ۹۴۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۱۸۸
وزیر بهداشت گفت: بهترین راه پیشگیری از شیوع سویه جدید کرونا این است که کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن‌شان گذشته، حتماً واکسیناسیون را انجام دهند و تمام جامعه هم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

آخرین وضعیت سویه جدید کرونا در کشور/ وزیر بهداشت: امکان تولید واکسن مورد نیاز در داخل وجود داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز(چهارشنبه 14 دی‌ماه) در حاشیه برگزاری هیات دولت گفت: ما در هفته های گذشته سویه BQ1 و  BQ11 امیکرون را داشتیم که متبلایان به این ویروس را داشتیم. مثبت بودن آن یعنی این ویروس در جامعه وجود دارد و انتشار آن به سرعت انجام می شود و می تواند همه گیری ایجاد کند.

عین اللهی گفت: بهترین راه پیشگیری از شیوع آن این است که کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن‌شان گذشته، حتماً واکسیناسیون را انجام دهند و تمام جامعه هم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: طبق صحبتی که با وزیر راه داشتیم، پیشنهاد ما این است که در وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه در هواپیما، حتماً ماسک ها زده شود.

وزیر بهداشت بیان کرد: ما نزدیک به ۵۰ میلیون واکسن ذخیره داریم و امکان تولید واکسن در داخل کشور هم به هر تعداد که نیاز باشد، داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: