کد خبر: ۹۴۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۲۱
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در اتفاقات اخیر نظام سلطه به دنبال منحرف کردن فرزندان ما از مسیر تعلیم و تربیت است، گفت: قطعاً این اقدامات ضد انقلاب مصداق دیکتاتوری است.

وزیر آموزش و پرورش: اقدامات ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر مصداق دیکتاتوری استبه گزارش خبرداغ ، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  فارس، گفت: رسانه‌های نظام سلطه در اغتشاشات اخیر از بی‌دفاعی کودکان سوءاستفاده کردند و درصدد این هستند که چارچوب بندی و مدیریت افکار عمومی را در دست بگیرند تا آن‌ها را از مسیر اصلی منحرف کنند.

وی افزود: نظام سلطه بعد از اینکه دید دانش آموزان ما پایه شرکت‌های دانش بنیان اختراعات و قله‌هایی هستند که به آن‌ها رسیده‌ایم، این قشر را مورد هدف قرار داد تا به نحوی از انحا و با لطایف الحیلی که در رسانه‌های امپریالیستی وجود دارد، آن‌ها را از مدرسه باز بدارد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: رسانه‌های ضد انقلاب دانش‌آموزان ما را تحریک می‌کنند که اقداماتی را انجام دهند اما واقعا از همکاران عزیزم و دانش آموزان گرامی و اولیاشان تشکر می‌کنم که زود متوجه این موضوع شدند و با اهتمام ویژه‌تر به فعالیت در نظام تعلیم و تربیت ادامه دادند.

نوری ادامه داد: در تعداد کمی از مدارس و دانش آموزان این اتفاق افتاد اما اولیای گرامی بدانند که نظام سلطه در این جریان به دنبال این است که فرزندان آن‌ها را از هدف اصلی که دانش آموزی و تعلیم و تربیت است، منحرف کند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه قطعاً این اقدامات ضد انقلاب مصداق دیکتاتوری است، تصریح کرد: وقتی شما به یک بی‌دفاع حمله می‌کنید، این یک دیکتاتوری و ظلم است که در مجامع جهانی و تمام کشورهای دنیا این ظلم نهی شده ولی با این وجود نظام سلطه بر علیه کشورهایی که خواهان استقلال هستند و نمی‌خواهند زیر بار سلطه روند از جمله جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور شاخص، این دیکتاتوری را اعمال می‌کند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: