کد خبر: ۹۴۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
تعداد بازدید: ۲۰۱
ماموران در بازرسی از محل فعالیت ۲ افغانستانی موفق به کشف یک عدد مجسمه "بز" ، مجسمه "انسان" و یک خنجر دارای قدمت تاریخی شدند.

بکشف عتیقه‌های هزاره اول قبل از میلاد در مازندرانه گزارش خبرداغ به نقل از اعتماد آنلاین: پلیس مازندران با دستگیری ۳ حفار غیرمجاز آثار باستانی دوره هزاره اول قبل از میلاد را کشف کرد.

سرهنگ قاسم عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان نکا در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "مهروان" هنگام گشت‌زنی به دو تبعه غیر مجاز افغان مشکوک شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از محل فعالیت دو تبعه غیرمجاز افغان که در کارگاه بلوک‌زنی بود، موفق به کشف یک عدد مجسمه "بز" ، مجسمه "انسان" و یک خنجر دارای قدمت تاریخی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در این عملیات، گفت: کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قدمت آثار باستانی اشیاء کشف شده را مربوط به دوره هزاره اول قبل میلاد اعلام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: