کد خبر: ۹۴۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
تعداد بازدید: ۲۰۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، سه امتیاز دیدار با پیکان را برای سرخپوشان ارزشمند دانست.

بگل‌محمدی: ۳ امتیاز دیدار با پیکان اهمیت بسیار زیادی دارده گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، سه امتیاز دیدار با پیکان را برای سرخپوشان ارزشمند دانست.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره دیدار فردا (یکشنبه) شاگردانش با پیکان اظهار داشت: بازی سختی با تیم خوب پیکان داریم. من دیدارهای قبلی پیکان را دیدم و به نظرم حق‌شان، بیشتر از نتایجی بوده که در زمین رقم خورده است.

وی با تمجید از خودروسازان تصریح کرد: پیکان تیم جوان، دونده و قابل احترامی است که کادر فنی خوبی هم دارد و فردا باید با تمرکز کامل بازی کنیم. بازی‌ها فشرده است و هر دیدار شرایط خودش را دارد. با توجه به شرایط جدول، اهمیت این سه امتیاز بسیار زیاد است و امیدوارم بتوانیم امتیازات این بازی خانگی را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد لغو آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار با پیکان گفت: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امروز هم به دلیل بارش برف و شرایط جوی نتوانستیم در زمین تمرین کنیم، اما تمرین سبکی را در هتل پشت سر گذاشتیم.

گل‌محمدی درباره غایبان پرسپولیس خاطرنشان کرد: تنها شیخ دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان، مشکلی برای بازی ندارند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: