کد خبر: ۹۴۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۱۳۱
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اغتشاش‌گران پس از ناکامی در اغتشاشات به تهدید مردم به ویژه بازاریان و دیگر رفتارهای دیکتاتوری روی آورده است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس: اغتشاشاگران پس از ناکامی در آشوب‌ها به رفتارهای دیکتاتوری رو آورده‌اندبه گزارش خبرداغ ، محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به رفتارهای تهدیدآمیز و دیکتاتورمآبانه عوامل دشمن در جامعه گفت: دشمن با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی اغتشاشات هفته‌های اخیر کشور را هدایت می‌کردند و سعی در به آشوب کشیدن کشور ما داشتند.

وی افزود: پس از ناکامی دشمن و اغتشاشگران در اغتشاشات، آنها روی به تهدید مردم به ویژه بازاریان و رفتارهای دیکتاتوری دیگر آورده‌اند تا با ایجاد رعب و وحشت به اهداف شوم خود برسند و این گونه القا کنند که بازار در اعتصاب است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: اراذل و اوباش مزدور دشمن با تهدید بازاریان و تخریب مغازه‌های آنها سعی در به تعطیلی کشاندن بازار در شهرهای مختلف دارند و وقتی کسبه برای جلوگیری از آسیب و خسارت درب مغازه را می‌بندد، آنها واقعیت ماجرا را این گونه انعکاس می‌دهند که بازار در اعتصاب است.

جوکار خاطرنشان کرد: دشمنان ما در حالی دم از آزادی می‌زنند که با آتش زدن و تهدید مردم موجب ایجاد وحشت می‌شوند و در حالی خود را حامی حقوق زنان معرفی می‌کنند که نگاه ابزاری به بانوان دارند.

وی افزود: دشمنان ما جاسوس‌ها و اراذل و اوباش را آزادیخواه معرفی می‌کنند و مردم آزادیخواه را دیکتاتور و با وجودی که دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند، رفتارهایی دیکتاتورمآبانه را از آنها مشاهده می‌کنیم.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: دشمنان ما می‌خواهند تا ایران را مانند سوریه و عراق به آشوب بکشند و به میدان جنگ تبدیل کنند، اما مردم ایران هوشمندانه می‌دانند که دشمن هیچ‌گاه خیرخواه آنها نیست و فریب دشمن را نمی‌خورند.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: