کد خبر: ۹۴۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۱۲۸
اما این افراد به راحتی به تلویزیون راه پیدا می‌کنند و در برنامه تلویزیونی شب یلدا به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کنند،امیر غفارمنش جزو این دسته است.

روزنامه جوان: چرا امیر غفارمنش را به برنامه شب یلدا آوردید؟/ او به نفع ناآرامی ها موضعگیری کرده بودبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جوان نوشت:اما این افراد به راحتی به تلویزیون راه پیدا می‌کنند و در برنامه تلویزیونی شب یلدا به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کنند،امیر غفارمنش جزو این دسته است.

تأثیری که رفتار یک فرد مشهور روی گروه هوادار خود می‌گذارد و بت‌سازی از سلبریتی‌ها به وسیله برنامه‌های تلویزیونی، مسئله‌ای است که محققان علوم اجتماعی را درگیر خود کرده‌است. آیا بازیگری که در فضای مجازی‌اش واکنش‌های تندی را نسبت به حوادث اخیر داشته، می‌تواند مهمان خوبی برای مردم باشد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: