کد خبر: ۹۴۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۱۱۴
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اغتشاش‌گران با سوار شدن بر موج اعتراضات مردم باعث تحمیل خسارت به کشور و ملت شده‌اند و برخلاف شعارهای خود رفتار دیکتاتوری دارند.

کوچکی‌نژاد: اغتشاشگران برخلاف شعارهای خود رفتار دیکتاتوری دارندبه گزارش خبرداغ ، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: اغتشاشگران بر خلاف شعارهای آزادی، دموکراسی و... که سر می‌دهند، رفتاری خشن و دیکتاتورمآبانه از خود به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: آنها هرگونه رفتار و گفتاری را که برخلاف میل‌شان باشد برنمی‌تابند و به مقابله با آن می‌پردازند و با خشونت تمام جلوی آن می‌ایستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: علاوه بر این، اغتشاش‌گران عملاً به مردم ظلم روا می‌دارند، آنها بر موج اعتراضات مردم سوار و باعث تحمیل خسارت به کشور شدند تا اعتراض مردم به نتیجه مطلوب نرسد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: از سوی دیگر اغتشاشگران با رفتارهای خشن به ضرب و شتم افراد پرداختند و با آتش زدن اموال عمومی به جامعه و مردم خسارت وارد کردند.

وی افزود: اغتشاش‌گران به شعارهایی که سر می‌دهند اعتقادی ندارند و در عمل رفتاری خلاف آنچه که بر زبان می‌آورند به نمایش می‌گذارند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: