کد خبر: ۹۴۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۳
سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی درباره واکنش‌ها بر سر اعدام محسن شکاری و مجیدرضارهنورد که از سوی برخی افراد شاخص و حتی اساتید دانشگاه حقوق مطرح شد، گفت: مقابله هدفمند با انگیزه تشویش اذهان عمومی آن هم بدون سند و مدرک منجر به تعقیب قضائی می‌شود و تعارف و رعایت هم اندازه‌ای دارد.

سخنگوی دستگاه قضا درباره واکنش‌ها به اعدام محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد: تعارف و رعایت هم اندازه‌ای دارد / تشویش اذهان عمومی آن هم بدون سند و مدرک منجر به تعقیب قضائی و احضار افراد می‌شودسخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی درباره واکنش‌ها بر سر اعدام محسن شکاری و مجیدرضارهنورد که از سوی برخی افراد شاخص‌ و حتی اساتید دانشگاه حقوق مطرح شد، گفت: مقابله هدفمند با انگیزه تشویش اذهان عمومی آن هم بدون سند و مدرک منجر به تعقیب قضائی می‌شود و تعارف و رعایت هم اندازه‌ای دارد.‌

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ ستایشی گفت: رئیس قوه قضائیه هم اعلام کرده بود که هر کسی به دنبال تشویش اذهان عمومی است و ادعایی را مطرح می‌کند باید سند ارائه بدهد. بدون ملاحظه و مماشات با ملاحظه قانون و توجه به حق مسلم مردم اقدام به احضار از افراد یاد شده می‌کنیم و اگر کسی بخواهد با روان مردم بازی کند، این موضوع را نمی‌پذیریم و همه باید در مقابل قانون مطیع و یکسان باشند.

وی افزود: همانگونه که گفته شد نقد را می‌پذیریم و امری کاملاً پسندیده است ولی کسی که سعی دارد در این مقطع زمانی حساس مقابله با قانون کرده و به دنبال انحراف باشد محکوم به پیگیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: