کد خبر: ۹۴۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۱۳۱
نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: از جامعه متدین انتظار می رود که به قوه قضاییه کمک کرده و از سلبریتی‌هایی که دنبال فضاسازی هستند، شکایت کنند حتی سازمان‌ها و نهادهایی هم که از این اغتشاشات آسیب‌دیده‌اند می‌توانند پای کار آمده و از سلبریتی ها شکایت کنند.

حجت‌الاسلام فلاحی: برخی سلبریتی‌ها در اغتشاشات اخیر با نشر اکاذیب منجر به جنایت شده‌اندبه گزارش خبرداغ، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان، در گفت‌وگو با فارس،‌ با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی قوه قضائیه با سلبریتی‌های دروغگو،‌ دیرهنگام است،‌ اظهار کرد: آن‌چه که افکار عمومی انتظار داشت این بود که قوه قضاییه، زودتر از این به مسئله ورود کرده و همان‌گونه که در قسمت‌های دیگر به‌صورت قاطعانه برخورد لازم را انجام داده است این‌جا نیز نباید هیچ مماشاتی صورت بگیرد چرا که سلبریتی ها تافته جدابافته نیستند و جرم از طرف هر کس که صورت گیرد، جرم است و باید با آن برخورد قانونی شود.

وی افزود: مگریک فردی که در فضای حقیقی یا مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب کند، برای وی جرم محسوب نمی‌شود و با وی برخورد نمی‌شود که حالا عده ای برای برخورد قضایی با یک سلبریتی متخلف، معترض هستند؟

فلاحی با ذکر این مسئله که از ابتدای اغتشاشات برخی سلبریتی ها اقدام به تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب کردند و منجر به برخی جنایات نیز شده‌اند، خاطرنشان کرد:  اظهارات این‌ها تأثیر روانی گسترده‌ای بر بسیاری از افراد ناآگاه جامعه داشته است و موجب به شهادت رسیدن بسیاری از مردم و بسیجیان و تخریب گسترده اموال عمومی شده‌است. بنابراین قوه قضاییه در این قسمت باید به شکل قاطعانه‌تری به میدان آمده  و به‌هیچ‌وجه به فضاسازی‌های تخریب‌گرانه‌ حامیان این‌ها توجه نکند.

وی افزود: از جامعه متدین نیز انتظار می‌رود که به قوه قضاییه کمک کنند و به‌نظر من باید بسیاری از افراد دست به تنظیم شکایت‌هایی علیه سلبریتی هایی که دنبال فضاسازی هستند زده و به‌جای این‌که تمامی هزینه‌ها متوجه قوه قضاییه شود، این حمایت مردمی مدرکی برای قوه قضاییه شود که با قدرت بیشتری، پیگیر این مطالبه باشد. حتی سازمان‌ها و نهادهایی هم که از این اغتشاشات آسیب‌دیده‌اند می‌توانند پای کار آمده و از سلبریتی ها شکایت کنند.

 نماینده مردم همدان در پایان تصریح کرد: قوه قضاییه می‌تواند از لحاظ حقوق بین‌الملل، برخی از این سلبریتی های خائن را که بیرون مرزها هستند پیگیری فرامرزی کرده و به ایران فرا بخوانند و به‌سزای اعمال خود برساند. این سلبریتی ها فکر نکنند که می‌توانند عموم مردم را با دروغ‌های خود فریب بدهند بلکه برعکس در اتفاقات اخیر چهره واقعی این دسته از افراد در نگاه مردم روشن شد و دیگر جایگاه قبلی خود را در قلوب مردم ایران ندارند به شرط این‌که ما نیز در رسانه‌ها ابعاد جنایات و اقدامات این سلبریتی ها را در اغتشاشات اخیر تبیین کنیم.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: