کد خبر: ۹۴۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۱۸
روزنامه اینترنتی فراز نوشت: مدت‌هاست که مجلس یازدهم در تلاش است تا به هر نحوی خانواده‌ها را فرزندآوری تشویق کند و دولت سیزدهم نیز در این راه، کنار اوست. از حذف دوره غربالگری جنین گرفته تا حذف وسایل پیشگیری از بارداری. حالا روز شنبه امیرحسین بانکی‌پور، نماینده مجلس گفته: «باید کاری کنیم که دهه شصتی‌ها با هم ازدواج کنند و هر کدام صاحب دو فرزند شوند.»

به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه اینترنتی فراز ، مدت‌هاست که مجلس یازدهم در تلاش است تا به هر نحوی خانواده‌ها را فرزندآوری تشویق کند و دولت سیزدهم نیز در این راه، کنار اوست. از حذف دوره غربالگری جنین گرفته تا حذف وسایل پیشگیری از بارداری. حالا روز شنبه امیرحسین بانکی‌پور، نماینده مجلس گفته: «باید کاری کنیم که دهه شصتی‌ها با هم ازدواج کنند و هر کدام صاحب دو فرزند شوند.»

جدای موضوع امنیت اجتماعی که یکی از مهمترین ارکان تشکیل خانواده است‌، امنیت اقتصادی اصلی‌ترین دلیلی است که بسیاری از زوج‌ها را از داشتن فرزند منصرف کرده است.

حداقل هزینه ماهیانه یک نوزاد چقدر است؟

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: