کد خبر: ۹۳۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید: ۳۹۴
شرکت های گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد با تفکر خلق ارزش بیشینه از ابزارهای نوین بازارهای پول و سرمایه در جهت تأمین نقدینگی مورد نیاز پروژه های توسعه ای و دیگر جریان های نیازمند نقدینگی، برای نخستین بار در تاریخ فعالیت صندوق بازنشستگی فولاد اوراق گام و سلف را منتشر می نمایند.

انتشار اوراق در شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد برای نخستین باربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، شرکت های گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد با تفکر خلق ارزش بیشینه از ابزارهای نوین بازارهای پول و سرمایه در جهت تأمین نقدینگی مورد نیاز پروژه های توسعه ای و دیگر جریان های نیازمند نقدینگی، برای نخستین بار در تاریخ فعالیت صندوق بازنشستگی فولاد اوراق گام و سلف را منتشر می نمایند.

 

در حال حاضر با ایجاد زیرساخت های انتشار اوراق در شرکتهای تابعه گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد ضمن اخذ مجوز انتشار 40،000 میلیارد ریال اوراق گام، امکان انتشار 30،000 میلیارد ریال اوراق سلف و 70،000 میلیارد ریال اوراق گام دیگر نیز در حال طی فرآیند اخذ مجوز می باشد.

بیشتر بخوانید: 

پیگیری مطالبات بازنشستگان فولاد در دیدار سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد با معاون پارلمانی رئیس جمهور

اوراق گواهی اعتبار مولد که به اختصار گام نامیده می شوند ساز و کاری را ایجاد خواهند کرد که واحدهای تولیدی تابعه گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد به جای دریافت تسهیلات از بانک ها به اعتبار و ضمانت بانک تکیه کرده و از این طریق تأمین مالی خود را انجام دهند. این اوراق قابلیت نقل و انتقال در بازارهای پول و سرمایه را دارند. در اوراق سلف شرکت های تولیدی تابعه در ازای دریافت وجه نقد از خریدار، کالای پایه را در زمان معین به خریدار تحویل می دهند. هر دو اوراق مد نظر شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری با توجه به نیازهای شرکت ها تولیدی انتخاب و کارسازی شده اند و امید به خدا به سرانجام خواهند رسید و مراتب فتح البابی برای بهره از دیگر ابزارهای نوین تامین مالی در شرکتهای دیگر تابعه موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خواهد بود. اولین اوراق در دیماه سال جاری منتشر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: