کد خبر: ۹۳۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۱۳۴
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) گفت :درخواست برای پاک کردن شعارنویسی برروی دیوارهای شهری نزولی بوده است .

روایت شهرداری از حذف پاک‌کردن شعارنویسیبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادنیوز ، رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) گفت :درخواست برای پاک کردن شعارنویسی برروی دیوارهای شهری نزولی بوده است .

رضا ناصری رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) در رابطه با موضوع تماس‌های مردمی درخصوص پاک کردن شعارنویسی ها از روی دیوارهای شهر گفت :‌از اواخر ماه مرداد آمارهایی درخصوص شعار نویسی برروی دیوارهای شهر ثبت شد تا مهرماه که اوج این شعار نویسی ها بود و پیام هایی که با این موضوع بود ۶۰ برابر شد .

 

وی ادامه داد :‌ درحال حاضر با کاهش درخواست های مردمی برای پاک کردن شعارنویسی هستیم و این روند نزولی بوده و به روزهای قبل از افزایش آمارها رسیده ایم .

تعداد پیام های شهروندان تهرانی به سامانه ۱۳۷ پلاس در آبان ماه ۱۲۲ هزار ۲۴۹ پیام بوده و به طور میانگین روزانه ۳ هزار و ۹۱۱پیام در این سامانه به ثبت رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: