کد خبر: ۹۳۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۱۸۶
بانک آینده به‌منظور حمایت و همراهی با ارتقای توان تولیدی داخلی کشور و رونق هر چه بیش‌تر فعالیت کسب‌و‌کارها و ارتقای اشتغال‌زایی و با هدف برون‌رفت از رکود اقتصادی و مهار تورم، از تولید داخلی و تأمین بخشی از نیاز نقدینگی و سرمایه در گردش کشور همواره حمایت می‌کند.

حمایت بانک آینده از تولید داخلی با پرداخت بیش از 16هزار میلیارد ریال تسهیلاتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده به‌منظور حمایت و همراهی با ارتقای توان تولیدی داخلی کشور و رونق هر چه بیش‌تر فعالیت کسب‌و‌کارها و ارتقای اشتغال‌زایی و با هدف برون‌رفت از رکود اقتصادی و مهار تورم، از تولید داخلی و تأمین بخشی از نیاز نقدینگی و سرمایه در گردش کشور همواره حمایت می‌کند.

از این‌رو، بانک آینده بیش از 16هزار و 500میلیارد ریال در قالب تسهیلات در مدت دو سال و نیم گذشته به بخش صنعت و معدن پرداخته است. این روی‌کرد و همراهی جدی بانک آینده برای کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور همواره ادامه دارد تا این بانک یکی از نقش‌های چشم‌گیر خود را در این مسیر سخت و دشوار به‌خوبی ایفا کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: