کد خبر: ۹۳۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۱۹۶
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: همه تلاش‌مان بر این است تا مصوبه مربوط به اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اجرایی شود.

جوکار:‌ تلاش داریم مصوبه اصلاح قانون انتخابات برای مجلس دوازدهم اجرایی شودبه گزارش خبرداغ ، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شوراهای اسلامی در کمیسیون شوراها جمع‌بندی شده و در نوبت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارد.

وی افزود: انتظار ما بر این است که مصوبه مربوط به طرح اصلاح قانون موادی از انتخابات مجلس شورای اسلامی بزودی در دستور کار صحن قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: برنامه ما بر این بوده که این مصوبه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اجرایی شود و همه تلاش‌مان را برای این منظور خواهیم کرد.

 جوکار خاطرنشان کرد:‌طبق مصوبه کمیسیون شوراها در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اگر نماینده‌ای در حین خدمت فوت کند و یا در قوه مجریه یا بخش‌های دیگر مشغول به کار شود برای آن حوزه انتخابیه انتخابات میان‌دوره‌ای برگزار نخواهد شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه وظیفه نماینده مورد نظر را یکی از نمایندگان همان استان انجام خواهد داد و در انتخابات بعدی مجلس برای آن حوزه انتخابیه نماینده تعیین خواهد شد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: