کد خبر: ۹۳۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۲۹۱
حجت الاسلام والمسلیمن سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات با بیان اینکه تعامل بین مجلس و دولت برای خدمت به مردم و تأمین منافع ملت باید ادامه پیدا کند، گفت: خدمتگزاری به مردم و افزایش امید، دشمن را ناامید خواهد کرد.

وزیر اطلاعات: شرایط کشور خیلی بهتر شده / امیدواریم مجلس و دولت بتوانند مشکلات اقتصادی مردم را حل کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت: وزیر اطلاعات با بیان اینکه تعامل بین مجلس و دولت برای خدمت به مردم و تأمین منافع ملت باید ادامه پیدا کند، گفت: خدمتگزاری به مردم و افزایش امید، دشمن را ناامید خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلیمن سید اسماعیل خطیب، در پاسخ به پرسشی در خصوص جلسه مشترک دولت و مجلس (یکشنبه 13 آذرماه) گفت: تعاملات فی‌مابین برای خدمت به مردم و تأمین منافع ملت باید ادامه پیدا کند، ما (مسئولین) هرچه خدمتگزار مردم باشیم و امید در بین مردم ایجاد شود، دشمن ناامید خواهد شد و همیشه با شکست روبه‌رو می‌شود.

وزیر اطلاعات درباره شرایط حال حاضر کشور اظهار کرد: شرایط کشور خیلی بهتر شده است و ایستادگی و استقامت مردم دربرابر دشمن تداوم پیدا می‌کند.

خطیب در خصوص توجه مجلس و دولت به مشکلات مردم گفت: امیدواریم مجلس و دولت بتوانند مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: